Okei, mun on nyt ihan pakko kirjottaa. Oon ollut tässä pari päivää aivan ihmeissäni. Menkat on nyt selkeesti myöhässä. Mulla on menkat aina olleet todella täsmälliset. Kolmen päivän myöhässä olon jälkeen päätin, että teenpä Apteekin raskaustestin. Siitä tuli selkeä nega. En muutenkaan ajatellut, että olisin raskaana, koska ei siis vielä olla edes aloitettu yrittämään vaan meillä on ollut ehkäsykäytössä. Mutta mikään ehkäsy ei tosiaan ole aivan 100% varma, joten eihän sitä koskaan tiedä. No kun sain tuon negatiivisen testin tuloksen olin varma, että okea syy menkkojen viivästymiselle on stressissä tai jossain muussa. Tässä on ollut kaikenlaista häslinkiä. Tosin en minä mielestäni ole normaalia enemmän stressannut, mutta keho kertoisi muuta. No nyt olen jo 6 päivää myöhässä. Ei edes mitään tunteita siitä, että ne olisivat alkamassa...outoa! Olen lueskellut eri palstoja läpi. On paljon ihmisiä, jotka ovat saaneet negan, vaikka ovatkin sitten olleet raskaana. Rupean pikku hiljaa itsekin epäilemään pitikö tuo nega sittenkään paikkansa...

Kaikkein todennäköistä on, että tämä kaikki on tosiaan stressin aiheuttamaan. Ärsyttävää, kun just kun ajateltiin aloittaa yritys seuraavalla viikolla niin kiertoni onkin aivan sekaisin. Toki jos olenkin jo nyt raskaana se olisi aivan uskomatonta! No odottelen vielä pari päivää ja teen sitten uuden testin. Kerron seuraavassa päivityksessä, miten asian suhteen kävi.

Ihanaa kun aurinko paistaa ja on lämmintä!

Terkuin,

E.

Ps. kertokaa ihmeessä kommenteissa, jos ootte saanut vääriä negoja yms. Kiinnostaisi kuulla :).